söndag 10 oktober 2010

Seashore - gratis bildbearbetningsprogram

Jag har laddat ner gratisprogrammet Seashore som är ett bildbearbetningsprogram som fungerar i Mac. I programmet kan du rita, redigera bilder och skapa bildmontage.

Hämta gratisprogrammet Seashore.

PIM:s webbsida kan du följa instruktionsfilmer på hur du använder programmet. Toppen tycker jag!

Här är några bilder som jag har provat i programmet

Den riktiga bilden.

Här har jag tagit bort personerna på bilden.

Den här bilden är den äkta.



På den här bilden har jag lagt till folk i havet och fler byggnader.

Den här bilden är den äkta med de fantastiska risterrasserna på Bali.
På den sista bilden har jag skrivit en text över originalbilden som jag klippt ut och sedan lagt på en svart bakgrund.



Over and out L8

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar