onsdag 26 december 2012

Min årskrönika över 2012

I min årskrönika väljer jag att ta upp de positiva som hände under året och jag blandar högt och lågt bland händelser.

Sport
I OS i London tog Sverige 8 medaljer där jag imponerades mest av Lisa Nordén som även blev framröstad till bragdguldet. Bragdguldet ges till "årets främsta svenska idrottsbragd".

Och apropå bragder så har vi Bragden i Berlin, Sveriges galna upphämtning från 4-0 till 4-4 mot Tyskland på bortaplan.

Resor
Dessa resor gjorde jag under 2012 och resorna är länkade till tidigare blogginlägg.
-London, BETT-mässan.
-Semester i Tulum, Mexico.


-Semester med vännerna Hellströms i Prag.
-Sista-minuten-resa till Marmaris, Turkiet.
-Semester med vännerna Hunters till Skottland.

IT
Besökte BETT och SETT.
Lyssnade på Michael Fullan om Motion Leadership.
Facebooks traditionella profilsida ändrades till timeline.
Webbsidan skolappar.nu lanseras.
Blandat
Den 23 februari fick kronprinsessan Victoria och Daniel sitt första barn, prinsessan Estelle.
Loreen vinner Eurovision Song Contest med låten Euphoria.
Firade min 19:e bröllopsdag med Tomas, Galonbröllop.
Ja, det var ett axplock av mitt 2012!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar