torsdag 8 oktober 2009

Danmark-Sverige

Ja, på lördag gäller det!
Undra bara vem Lagerbäck väljer att börja spela med Zlatan i anfallet?
Berg, Elmander eller Henke?
Vem som än börjar spela med Zlatan så kommer det att bli en oootroligt spännande och viktig match.

På lördag håller vi tummarna för våra vikingar av stål att de ger dansken vad han tål.
Jag hoppas att kung Zlatan får göra mål och på danskspöket ta kål.


(Klicka på länken om du läser min blogg på FB och vill se filmen Youtubeklipp.)



Over and out L8

3 kommentarer:

  1. Bänkar mig framför burken imorgon med chips och cola. Hoppas och hejar på Sverige. P.S Berätta inte för mattanterna om mina fotbolls-tittar-matvanor :)

    SvaraRadera
  2. Fnys......vilken otur grabbarna hade.....spelade så bra och ändå ett mål i baken!!
    Skönt att dom byter ut Lagerbäck....på tiden tycker jag!!
    Sköt om dej vännen ♥

    SvaraRadera
  3. Frågan är vem som nu ska ta över rodret?!

    SvaraRadera