söndag 24 januari 2010

Packa väskan

Ja, nu är det inte många dagar kvar tills vi åker till Malaysia. Härligt!

Jag är av den sorten som går metodiskt tillväga när det ska packas.
Jag skriver en lista på vad som ska med, lägger kläder i olika högar och packar efter konstens alla regler. Men Teknik-Tomas har en helt annan "metod"...han drar ut några lådor och rakar ner det han behöver i väskan. Det är väldigt befriande för en annan att se...Teknik-Tomas menar att om han glömmer packa något så köper han väl det på plats.
Jaa, så kan man ju också tänka?!

Och vad behöver jag en lista till när jag bara ska ha med mig dessa fem saker:

-Bikini

-Solkräm

-Solbrillor

-Solskärm

-Flip-flop







Over and out L8

2 kommentarer:

  1. Usch - jag hatar att packa men älskar att resa. Så jag är avundsjuk på dig som ska resa men inte när det kommer till packa. Äh, ska sanningen fram är jag egentligen bara avundsjuk hälsar infoufot

    SvaraRadera
  2. Ta din rymdfarkost och kom över en sväng.

    SvaraRadera