torsdag 25 augusti 2011

iPaden saknar verktyg

Jag har upptäckt att iPaden saknar verktygen:
Kalkylator
Klocka
Aktier
Väder
Röstmemon
Kompass

Lite konstigt tycker jag att det är att inte de apparna finns med när det finns i iPhone?!
Inte för att jag använder alla dessa appar men klockan, kalkylatorn, väder och röstmemon saknar jag faktiskt.
Undra hur Apple tänkte där??

Så nu har jag botaniserat i Appstore och laddat ner följande appar:
Alarm Clock free
Calculator
Voice Memos
yr.no
SMHI
klart.se

När jag ändå var igång och kollade in olika appar så laddade jag även ner appen Dokuments free.






Alla svenska apps

Jag har ännu inte laddat ner appen Alla svenska apps men den ska tydligen hjälpa en att hitta de bästa svenska apparna. Den kostar 7 kronor.
Appen listar fler än 1300 appar på svenska och nya appar läggs till dagligen.

Over and out L8


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar