söndag 25 mars 2012

Posten i Office

Jag läste på posten.se att det nu går med en enkel knapptryckning att förvandla ett dokument i Office på datorn till ett riktigt brev.

 
Så här står det på deras webbsidan:
Skicka fakturor, nyhetsbrev och andra brev direkt från Microsoft® Word. Posten i Office har utvecklats tillsammans med Microsoft® och fungerar om du har Microsoft Office 2010 eller 2007.

När du laddar ner Posten i Office skapas en flik i Word, Excel och Outlook med funktioner för att skapa brev och adressfiler. Skriv ditt brev i Word, exportera kontakter i Outlook och skapa adressfiler i Excel. När brevet är klart går du vidare till eBREV Webb där du laddar upp adressfil, betalar och skickar direkt från datorn. Vi ser till att breven skrivs ut, läggs i fönsterkuvert och delas ut av brevbäraren. Självklart ingår porto.
Ladda ner Posten i Office.

Så fungerar Posten i Office

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar