tisdag 10 maj 2011

"Pimmad" på nivå 4

Nu är jag "pimmad"nivå 4 i PIM, praktisk IT-och mediekompetens.

Idag var Lars Carlsson från Skolverket och examinerade oss examinatorer i PIM.
Lokaltidningen var också där och uppmärksammade examinationen, vi är de första examinatorerna som examineras i PIM i Eskilstuna.

När man ”pimmat” sig på nivå 3 får man ett diplom och på nivå 4 för man ett diplom + en
PIM- silvernål. Nu när jag har ”pimmat” mig på nivå 4 så ska jag satsa på sista nivån, PIM 5.
För att bli ”pimmad” på nivå 5 ska man gör ett kurs- och inspirationsmaterial som består av lathund och videoguider som ska läggas ut på Youtube samt att man skapar en sida på Google Sites.
De som klarar nivå 5 bjuds in till Göteborg för en utdelning av PIM-guldnålen.

Over and out L8

3 kommentarer:

  1. Hej Lotta! Vi på Westerqwarn pub & restaurang är ute efter en bild på vår uteservering till en artikel i "Eskilstuna-kuriren" som ska handla om mysiga uteserveringar. Då vi har lite ont om passande bilder googlade vi och hittade din blogg med en väldigt fin bild. Är det möjligt att vi kan få använda din bild? Vi tänkte på den med två fönster som finns under inlägget "Lunch på Westerqwarn". Hoppas du kan hjälpa oss! Hör gärna av dig via mejl eller telefon info@westerqwarn.se eller 0220-40688
    Mvh. Marina & Sigrun
    Westerqwarn pub & restaurang

    SvaraRadera
  2. Hej Marina och Sigrun!
    Jag har skickat iväg ett mejl till er.

    SvaraRadera
  3. Hmm, två kommentarer har bara försvunnit. Skumt!

    SvaraRadera