torsdag 17 september 2009

Jag behöver en sakletare

Vem har inte letat efter plånboken, nycklarna, glasögonen osv.
Tänk om man hade en sakletare!
Men vad är en sakletare?

Jag låter Pippi Långstrump förklara:
- Jag är sakletare, säger Pippi en dag till Tommy och Annika.
- En sakletare, vad är det för nånting, säger Tommy.
- En som letar reda på saker vetja, säger Pippi.
Hela världen är full med saker, och det behövs verkligen att någon letar reda på dom.
Och det är just det som sakletare gör.

Just det, någon som letar reda på saker, speciellt saker som har "försvunnit" skulle jag vilja ha en sakletare till.

Och hör och häpnad, det finns en digital sakletare!


Sakletaren Doro Memory Plus 335 hjälper dig att hitta saker som "försvunnit". Totalt ingår fyra signalbrickor, varav ett har kreditkortsform (för t ex plånboken). Signalbrickorna som fästs på föremålen avger ett tydligt pipande ljud när sändaren aktiverar den aktuell brickan.
Halleluja!

Over and out L8

4 kommentarer:

  1. Hmmm....en sån tror jag min äldsta son skulle behöva......♥

    SvaraRadera
  2. Nu ses vi snaaaaaaaaaaaaart ♥

    SvaraRadera
  3. Va! Din äldste har väl stenkoll!
    Ja, snart kommer vi till "kullen":
    Blir det poolparty eller?!

    SvaraRadera
  4. *fniss*....självklart så får du bada om du vill, ta med grejor.....MEN....det kanske inte är så himla varmt....det var 16 gr i går....*brrrr!!

    Du, min äldste skulle kunna glömma rumpan på stolen han lyfter baken från!!!!!!!
    Men vissa saker har han stenkoll på.....hmmm!!

    SvaraRadera