måndag 1 november 2010

Har du hört talas om Cake Pops – kakklubbor?

Jag hade inte hört talas om det nya bakfenomenet Cake Pops eller kakklubbor om man översätter till svenska.

Jag läste på webben om det nya bakfenomenet.

Så här skriver tastline.com:

”Cake Pops” föddes på Angie Dudleys blogg Bakerella. Nu är klubborna som görs av kakdeg omåttligt populära och bloggare i hela världen gör sina egna varianter.

Har du också en blogg och vill vinna en exklusiv wokpanna från Carl Viktor?
Då ska du göra dina egna Cake Pops, lägga upp recept och bild i din blogg och skicka länken till oss!

Läs mer hur du ska gör för att vara med och tävla.


Kolla in youtubeklippet hur man bakar Cake Pops.


Over and out L8

2 kommentarer:

  1. Jag vill inte baka några klubbor - jag vill bara äta. Kan du ta med några till jobbet imorgon tror du? Jag behöver en sjujädra massa socker för att klara av alla dessa oändliga lov.

    SvaraRadera
  2. Du har säkert en djungelvrålklubba liggandes i en låda på jobbet. Det är bara att börja leta imorgon ; )

    SvaraRadera