lördag 4 juli 2009

Jag är såååå lycklig



















Jag har köpt en iPod touch och befinner mig i sjunde himlen, tra la la.

Jag kan beskriva känslan så som man hade som litet barn på julafton eller rentav en religiös upplevelse : )

Jag började spontant sjunga låten:
... Jag kastar alla sorgerna bakom min rygg, och jag ser dom inte mer, och jag ser dom inte mer. Och jag kastar alla sorgerna bakom min rygg, och jag ser dom inte mer. Jag är så lycklig, jag är så lycklig, måndag, tisdag, onsdag, torsdag, fredag, lördag, söndagJag är så lycklig, jag är så lycklig, hela veckan lång.














Och inte nog med det, jag har även köpt en Harman-Kardon som jag kan "docka" min iPod till, hallelulja. Det är bara att trycka i sin spelare och vips har man tillgång till ett fullstort ljud från de rejäla högtalarna. Ljudet är grymt!

Nu åker "bergsprängaren" ut och istället spelas låtar hädanefter från den bärbara H-K när jag är DJ.

Apple is king come on and sing.

Over and out L8

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar